marți, 11 decembrie 2012

BLOG AND ROLL- editia 2012

Intotdeauna evenimentele cu traditie sunt cele mai faine. Asta pentru ca de fiecare data cei care le organizeaza vor sa ridice stacheta, si atunci esti sigur ca o sa fie ceva nou. Ultima editie a Blog And Roll, un karaoke show cu bloggeri, a fost in 2008. Nu eram prin blogosfera la vremea aia, eram doar o cititoare si ma minunam cat de fain se distreaza oamenii astia .Dupa patru ani de pauza, iata ca apare Blog And Roll reloaded . Am zis insa ca anul asta trebuie sa particip si eu, nu neaparat pentru ca am o voce exceptionala cu care o sa dau concurenta pe spate, ci pentru ca vreau sa fac parte din traditie si vreau sa fiu alaturi de prietenii pe care mi i-am facut in ultimii 3 ani. Evenimentul a avut loc la Route 66 (fostul Coyote cu parul schimbat, dar naravul, ba), m-am hotarat in ultimul moment sa ma prezint, asa, la impuls. Sincer, conteaza prea putin ca nu am castigat, important este ca ne-am adunat toti impreuna si ne-am distrat de minune. S-au facut poze, s-a filmat....ce mai, a fost un eveniment de arhiva, cu atat mai mult cu cat a coincis cu ziua alegerilor parlamentare. Sa speram ca urmatoarea editie Blog and Roll, nu va astepta urmatoarele alegeri . Evenimentul acesta a marcat si relansarea site-ului CAT MUSIC (catmusic.ro) si lansarea unei aplicatii de mobil pentru iubitorii de karaoke, cu ajutorul careia iti poti exersa talentul(iOS | Android ). Concurentii au avut ocazia sa cante unele melodii alaturi de "consacratii" favoriti din trupe binecunoscute ( Voltaj, Mandinga, Jukebox), sau solisti ( Ruby, Mamasita) Aveti trei incercari la dispozitie ca sa ghiciti eu cu cine am optat sa cant a doua melodie din concurs :)). Cateva secvente semnificative din desfasurarea acestui moment blogo-muzical le puteti viziona aici : https://vimeo.com/refreshro Sper sa obtin si inregistrarile. Stand by.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu